Doe je mee met ons onderzoek?

• 17 mei 2017
We hebben jouw hulp nodig! Wij zijn namelijk op zoek naar mensen die het leuk vinden hun mening te geven over boodschappen doen bij Albert Heijn. Het invullen van het onderzoek duurt een paar minuutjes en zorgt ervoor dat Master student Julia haar scriptie kan halen. Help je mee?

Vul het onderzoek hier in.

Dankjewel en een heel fijne dag toegewenst!

4 reacties

Reputatie 3
Onderzoek ingevuld

Dankjewel, Willy! 🙂 Heel fijn!

Geachte meneer/mevrouw,
Ik ben een student studerend aan Greenwich University en Saxion University of Applied Sciences en ik voer dit onderzoek uit als mijn afstudeerproject. Deze vragenlijst is bedoeld om inzicht te krijgen welk effect de onlineservice van supermarkten heeft op de loyaliteit onder klanten bij het doen van online boodschappen in Nederland. Ik zou u vriendelijk willen vragen om mijn te willen helpen door dit formulier eerlijk in te vullen. Het invullen van deze vragenlijst zal zo’n 5 tot 10 minuten van uw tijd in beslag nemen. Deze vragenlijst wordt anoniem afgenomen en de informatie zal uitsluitend worden gebruikt voor dit onderzoek. Hartelijk bedankt voor uw medewerking.
https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_daieYV78tpQWWtn

Reputatie 3
Ik heb de vragenlijst ingevuld maar ik mis veel aspecten.
Hoe kan ik de vraag beantwoorden of ik tevreden ben over het on line boodschappen doen?
AH bezorgt hier niet.
Ook bij de vraag of je alleenstaand bent of samen woont.
Er is geen andere keus.
Ik mag dan wel alleen zijn en alleenstaand maar dan wel met uitwonende kinderen.
Dat is heel iets anders dan alleenstaand.

Reageer